۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶

با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی؛

دوره های آموزشی تنیس روی میز در بجنورد برگزار می شود

دوره های آموزشی تنیس روی میز در بجنورد برگزار می شود

بجنورد- دبیر هیئت تنیس روی میز بجنورد از برگزاری دوره های آموزشی پینگ پنگ ویژه رده های سنی مختلف آقایان و بانوان در مرکز خراسان شمالی همزمان با فصل تابستان خبر داد.

علیرضا نوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هیئت تنیس روی میز شهرستان بجنورد همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار جامعه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی پینگ پنگ می کند.

وی افزود: این دوره ها در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش رشته مفرح تنیس روی میز با بهره گیری از مربیان مجرب در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف برگزار می شود.

نوایی اضافه کرد: همچنین هیئت تنیس روی میز شهرستان بجنورد در این زمینه آماده عقد قرارداد با دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی به منظور برگزاری دوره های آموزشی پینگ پنگ ویژه کارکنان هر دستگاه نیز هست.

دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان بجنورد با اشاره به این که ثبت نام از علاقه مندان و ورزشکاران برای شرکت در این دوره های ورزشی آغاز شده است، از علاقه مندان خواست تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره ها به دفتر هیئت تنیس روی میز شهرستان واقع در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در حال حاضر حدود ۲۰۰ پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

 

کد خبر 2781289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha